ПОН заявляє про системні порушення на газовому ринку та звертається до НКРЕКП

ПОН 08 грудня 2020

Починаючи з жовтня 2020 року постачальник «останньої надії» (ПОН) зафіксував декілька випадків, коли в реєстрі ПОН однакова кількість клієнтів з одного регіону з’являлася та зникала впродовж 1-3 днів.

Зокрема, такі випадки зафіксовані на території ліцензійної діяльності наступних операторів ГРМ: Гадячгаз (приблизно 21 тис клієнтів), Кременчукгаз (приблизно 140 тис клієнтів), Мелітопольгаз (приблизно 74 тис клієнтів).

Ці дії можуть свідчити про те, що окремі постачальники газу, які вчасно не змогли забезпечити своїх клієнтів газом, в незаконний спосіб та без відома та волі споживачів повертали їх до себе.

У зв’язку з цим, ПОН направляє скарги до Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) з проханням перевірити законність дій постачальників природного газу, які не змогли виконати свої зобов’язання з поставки на зазначених територіях.

Підставою для скарг до НКРЕКП є сумніви, що зазначені постачальники за 1-3 дні можуть виконати необхідні норми Правил постачання природного газу та зібрати відповідні заяви-приєднання до умов договору постачання природного газу побутовим споживачам (далі- Заява) у всіх клієнтів, які повернулися до них на обслуговування. Нагадаємо, що саме наявність Заяви підписаної споживачем є підставою для його виключення з реєстру ПОН та включення до реєстру будь-якого іншого постачальника газу.

Наразі НКРЕКП вже провела перевірку дій ТОВ «Смарт газ систем», яка не змогла забезпечити газом приблизно 74 тис. клієнтів на території діяльності Мелітопольгазу, але протягом кількох днів жовтня 2020 року все одно повернула їх всіх до себе на обслуговування. НКРЕКП має оприлюднити результати зазначеної перевірки найближчим часом.

Також ПОН звертає увагу, що ТОВ «Кременчукгаз-постачання» розповсюджує недостовірну інформацію щодо роботи постачальника «останньої надії». Зокрема, на своєму офіційному веб-сайті компанія розмістила оголошення, в якому зазначено, що Кременчукгаз-постачання впродовж трьох календарних днів жовтня «з технічних причин» не здійснювало поставку газу населення.

В оголошенні для клієнтів ТОВ «Кременчукгаз-постачання» наголосив, що і надалі залишається постачальником для клієнтів, які потрапили в реєстр ПОН «продовжує виконувати свої обов’язки відповідно до положень чинних державних нормативних документів».

У зв'язку із цим повідомленням ПОН також звертається до НКРЕКП з проханням перевірити, чи з дотриманням Правил постачання природного газу Кременчукгаз-постачання повернуло собі клієнтів, які перебували на ПОН.

Також ПОН звертається до НКРЕКП з проханням дати оцінку та вжити заходів у зв'язку з ще однією заявою від Кременчукгаз-постачання щодо оплати послуг ПОН. Зокрема, Кременчукгаз-постачання довів до відома клієнтів, які перебували на ПОН, що вони можуть не «турбуватися щодо оплати за природний газ, компанія вирішить всі питання. За довідками звертайтесь до нас».

Нагадаємо, що з 1 серпня 2020 року  припинено покладання спеціальні обов’язки на суб’єктів ринку природного газу щодо постачання газу населенню. Це означає, що єдиної ціни на газ більше немає, кожен постачальник самостійно визначає ціни на блакитне паливо. На газовому ринку також працює постачальник «останньої надії», який забезпечує газом споживачів, що раптово втратили постачальника газу. До 2023 року роль ПОН виконує ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України».

Поділитися в соцмережах:

Актуально

Новини 28 жовтня 2021

Бюджетні організації не залишаться без природного газу на час підключення до нового постачальника

З метою уникнення випадків відсутності постачальника та забезпечення стабільного постачання природного газу бюджетним організаціям  Постановою КМУ від 25 жовтня 2021 р. №1102  встановлено, що усі бюджетні організації (у значені Бюджетного кодексу України), заклади охорони здоров’я державної власності (казенні підприємства та/або державні установи тощо) та заклади охорони здоров’я комунальної власності (комунальні некомерційні підприємства та/або комунальні установи, та/або спільні комунальні підприємства тощо) у разі відсутності постачальника будуть автоматично переводитись на постачання природного газу до постачальника «останньої надії».

Новини 27 жовтня 2021

Прем’єр-міністр Денис Шмигаль поспілкувався з працівниками контакт-центру ГК «Нафтогаз України» в Кропивницькому

Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль під час робочої поїздки в Кіровоградську область 26 жовтня відвідав контакт-центр ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України».

ПОН 26 жовтня 2021

Ціна на газ для споживачів «останньої надії» у жовтні та листопаді становитиме 7,96 гривень

Побутові споживачі природного газу, яких обслуговує постачальник «останньої надії» (ПОН), отримають платіжки за жовтень та листопад з ціною 7,96 грн за куб. м з ПДВ, без вартості розподілу (доставки).  Така ціна  була затверджена Постановою №1102, від 25 жовтня 2021 року й діє до 1 грудня 2021 року. Надалі, клієнти ПОН протягом 60 днів мають обрати ринкову газову компанію та укласти з нею договір, щоб отримати стабільну ціну на газ.

    Letter

    Viber

    Перейдіть за посиланням для того, щоб встановити Viber на Ваш комп’ютер, або почати спілкування, якщо Viber вже встановлено.

    Відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію у Public Accounts з мобільного

    Telegram

    Перейдіть за посиланням для того, щоб встановити Telegram на Ваш комп’ютер, або почати спілкування, якщо Telegram вже встановлено.

    Відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію у аккаунті у Telegram з мобільного